A Conversation with My Friend Q over Pop Culture

Me:
Oh my God, queen Taylor is falling apart! This is my pop culture zeitgeist moment! I am in heaven!

Q:
Ahahahahahahah

Me:
This is some collapse of colonial empire shit!

Q:
omg i meant to ask what you thought

Me:
I just found out, I am literally stopping all research to understand every detail.  Everyone is fucking coming out of the woodwork to weigh in, who gives a fuck about Camilla Belle

Q:
LOL omg she’s so cute tho

Me:
Irrelevant!
As in her existence

Q:
Amazing

Me:
Literally a Black man egomaniac used his wannabe Black wife to take down a white woman queen of the popfeminists!  Who only became a “feminist” because of fucking Lena Dunham

Q:
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Ftwitter.com%2Ffatimalmao%2Fstatus%2F754899159094730753&h=sAQG5JHsK” target=”_blank” rel=”nofollow”>https://twitter.com/fatimalmao/status/754899159094730753 fatime on Twitter”
“taylor swift and selena gomez trying to think of a way to make all this about feminism https://t.co/pK8zYA3XBV”twitter.com

Me:
Girl, this is crazy. Selena tried to defend Tay, and got all “POC revolution,” but they called her ass out as fake! Because Selena was all, “talk about real shit.”

Q:
i don’t get it

Me:
And legitimate journalists are like “Bullshit, we ask you for your opinions on real shit all the time, and your CAMP says ‘no comment.” And twitter is going in, they’re like “Girl please, your fellow latinos were gunned down and you say nothing. you responded to someone telling you to support black lives matter by saying that a hashtag won’t do anything.” Taylor only had one woman of color on her side!!! And she’s been turned into Stacey Dash!!! YESSS

Q:
DAMN
YOOOOOOOO
omg
amazing

Me:
This is so exciting, my life is starting to complete itself

Q:
taylor is so damn wholesome, i’m looking at her instagram rn

Me:
Kim literally a week ago was all “Black Lives matter.” And now she is defending the only Black life that truly matters, Yeezus.

Q:
Omg

Me:
This is everything, because everyone has to make it all about “Well, you either care about pop culture or you care about Black and Latinx death

And it’s like “Bitxh please, it’s all one and the same

Q:
DAMN

Me:
I just can’t believe that all of this shit is happening now. I’m so excited to see what Queen T does next, because she sent out that instagram thing talking about character assassination

Q:
I KNOW THAT WAS WILD
it’s hilarious because she’s so fucking reasonable

Me:
But someone looked at the photo and they saw that she had to search for that note, meaning she preplanned it

Q:
LOL

Me:
So it’s all lies!! AAHHH! This is amazing. She’s rebounded before though, because a couple of years ago before she went pop, literally all of pop culture called her a whore, and you could get Taylor Swift is a whore t-shirts at hipster stores

Q:
also i get the sense she didn’t write it herself, though that’s neither here nor there

Me:
And then she got her first number one single and made blank space and dropped the mic

Q:
whoa i didn’t know about the whore thing

Me:
But now Kim Kardashian picked up that mic and said “You’re a fake ass ho

Q:
LOL src=”https://www.facebook.com/images/emoji.php/v5/z6c/1/16/2764.png” alt=”❤” />

Me:
And she gave that mic to Kanye and he’s not saying shit.

Q:
it’s hilarious because tay’s response is so reasonable imo but like u can’t argue with kimye aka crazy

Me:
Literally, Kanye has said a word yet, King K is sitting back, letting the world see that somehow “he” was the victim all along, when it was he in the first place that attacked Taylor.

Q:
LOL

Me:
And Beyonce is just sitting back masterminding all of this.

Q:
LOL you think so?

Me:
Because remember, it was when Beyonce won Video of the Year that she let Taylor do her speech after Kanye interrupted her.
And Beyonce was all political about it as always, not hating on either camp, but giving Taylor more fame.
And now that Beyonce is all BlackLivesMatter, and destroying JayZ and selling merchandise that says “boycott Beyonce” she is sitting back watching the pop culture world fall apart
While she and her little blue ivy are sitting on top of JayZ, counting their trillions
So somehow in all of this, Black people win? Are they even Black?

Q:
this is like shakespearian tbh

Me:
IT IS. This is amazing!!!!
Fucking Hamlet shit or something.
And Taylor is poor Ophelia, getting ready to go mad.
And Kim is the ghost of Hamlet’s father, not really there, just telling people what to do.

Q:
lmfaooooooooo ahhahahahahah

Me:
This is so intense though. so much bitterness and literal hatred has been built up towards this white woman named Taylor Alison Swift.
Because she’s perfect. And model tall and thin, with blonde hair
And her dad is super rich, so she grew up rich and went to private christian schools and was homeschooled
And she got a record deal at 13 and became one of the biggest stars in the history of billboard doing country pop, the genre every white teen girl not only loves but can also listen to in public (since those white teen girls also like rap, but they can’t listen to that in public, not until now anyway)
And she was all “confessions of a teenage drama queen” writing diary-esque songs about the boys she likes, and privileged sheltered usually white teenage girls raised on disney princess lies were like “she’s speaking my language!!!”
And all the men were upset because even though they publicly and privately are misogynist, they can’t handle the tables being turned, especially by someone who is simply supposed to be a trophy wife due to her appearance and pedigree
To this day, she is Carly Simon to me, same rich background, same privilege, same diary-esque writing, same calling-you-out nature in music, same well written pop.
But Carly Simon (the song You’re so vain if you don’t know her, classic 70s song) was in a time period without snapchat and youtube and instagram. The fact that there is not footage of taylor swift taking a shit surprises me because of how pop culture obsessed our culture is
But taylor overcame the slut shaming and maintained her position as the real “virginal pop princess”, taking the throne from Britney and Christina, who lost their virginity and sang about losing their virginity.
She was too unattainable white pop perfect. And it took a Black rapper who called our nation’s leader a racist and his wife that steals from Black culture and is only famous for being famous to shut it down!
What are the implications! what does this say about who has power, and how our nation feels about those moral values. Because it was OK that taylor swift was all curly haired blue eyed angel singing about boys she liked, but it was when she criticized those boys that people were starting to go crazy.

Q:
publish this tbhhhhhh
&& share my video ;)))

This is the video by the way: https://t.co/pK8zYA3XBV

Advertisements

Share your thoughts

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s